2011. szeptember 19., hétfő

Volvo S40 lengéscsillapító - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Új Monroe lengéscsillapítók. 2 db jobb, bal.
A lengéscsillapítókat, saját autómhoz vettem, ami egy 2003-as VOLO S40-es. Sajnos kiderült, hogy a lengéscsillapítók csak a 2001-ig gyártott Volvokhoz jó. Visszacserélni nem tudtam őket, mert beszerelés előtt zöld festést kaptak. (Igen hülye vagyok, de nekem a hátsó csillapítóm is zöldek, ezt a kétkedőknek meg is tudom mutatni. )
 
Eredeti számla, doboz megvan. A csillapítókon egyértelműen látszik, hogy még nem jártak autóban, bár zöldek ugye.... : D
A csillapítók új ára 42. 000 Ft, én eleve 35% kedvezménnyel vettem, ahogy a számlán is látszik 28. 000 Ft ért. 20. 000 ért odaadom.
Szerintem ez így zöldben is jó vétel.
Ha nem kell zöldben, megegyezés után átfújom, olyanra amilyenre csak akarja a kedves vevő.
Nem előtte, mert most látszik rajta, hogy új a cucc. Kérésre tudok közeli képeket is küldeni, illetve Budapestieknek megmutatom. Zöldek kíméljenek nem átbaszás a dolog. : D Illetve velem cseszett ki UNIX-Trade, és saját magam. Így szeretném csökkenteni a veszteségeimet.
A második képen látható fútóművel szerelt modellekhez jó a cucc. Elvileg 2001-ig.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-26 10:58
. Volvo S40 lengéscsillapító - Jelenlegi ára: 10 000 Ft